tirsdag 20. oktober 2009

Birgitte på hell..




 









Akkurat no er me omtrent midtvegs i fagkonferansen vår på Hell utanfor Trondheim. Fint hotell! Men eg bur i ein gamal del av hotellet, så det er ikkje så luksus som bileta viser..

Det er jammen hardt å stå opp klokka 5 om morgonen! Eg beundrer alle bønder som har eit slikt liv. Fekk med meg ganske lite igår av fagleg stoff, sjølvsagt fordi eg drøymte om å liggje i senga (og senga på hotellet er bra!). Eg vakna til mot kvelden, då.. :-/

No er det snart ein liten tur i bassenget, ein liten kvil og så er det endå meir festleghetar i kveld! Og med den festglade festgjengen eg arbeidar med er det alltid festleg...!

2 kommentarer:

  1. Neimen der va du jo!! hehe, har leita itte bloggen din, trodde rett og slett du hadde slutta!!

    Fine, fine bloggen, glede meg te mær!!
    kos deg i den store byen!! klem

    SvarSlett
  2. Jamen her e eg, ja!

    Fant ut at d va mye bære å starta på ein ny enn å rydda i den gamle, va ikkje alt eg va liga vel m... ;-) Samtidi som eg faktisk savna d å blogga! Me får ta ein djube blogg-samtale ein dag vettu, snuppå! klemmen

    SvarSlett