torsdag 5. november 2009

Medieoppstyr!

Vel, nå he eg endelig fått d bekrefta at svinainfluenså bare og faktisk e medieoppstyr. Heldivis! Passe meg ypparli, så eg sleppe å ta den her sprøytå, for sprøyta e noge av d versta eg kan tenka meg. 
- Mange he strøge m itte å tatt sprøytå
- Nogen he dødd av svinainfluenså, men a) dei va i risikogruppå, og b) der dør folk kvert år av influensa, men dette e jo normalt ikkje interessant. 
- Helsevesene bare riste på håve av folk som e så hysteriske.. (dei som oppfordre e jo gjerna privatpraktiserande. Og så tjene jo sjølsagt helsevesene på at folk teke sprøyta!)

Herligt å kunna ta ting m ro, sånn som han her kompisen min :o)



1 kommentar:

  1. Kanskje e det fordi eg e ein sånnein som jobbe i media og skape medieoppstyr, men eg tror eg komme te å ta vaksinå. Nå e der så mye syge mennesker i Tysvær at det ska eg under te viss eg ikkje får svinainfluenså, og det gidde eg ikkje. Eg stole på legane når de seie at vaksinå e trygge tror eg. Men så får me se på sikt kim av oss så slapp best fra det...

    SvarSlett