onsdag 18. november 2009

Rösler

Kl omlag 9-10 i dag tidleg kjem han eine sjefen min og seier: "Rösler er sparka! Han har fått sparken!!". Eg seier: "Kven??", og får til svar "Rösler". Hm. Å ja, det namnet høyrtes kjent ut.

Så går eg attende til kontoret og opnar opp aftenbladet.no som eg plar gjere på arbeid i ny og ne. Viktig at me fylgjer med i samtida, særleg det som har med økonomi og næringsliv og slikt å gjere. For kva kan vel ikkje plasserast under "næringsliv"? Og der ser eg ei overskrift med at Rösler er ferdig i Viking. Då gjekk det opp for meg kven Rösler var. Tyskar òg faktisk. Og ikkje nok med det, aftenbladet.no har ikkje halde opp med å ha saka på toppen heile dagen...




Så då tenkjer eg.. Er det verkeleg slik at alle i Rogaland og som les aftenbladet.no er såå interessert i fotball og ikkje minst Viking? Eller, er det så rart at folk vert så oppteken av fotball på dette nivået, når regionens største avis skriv om dette som om det er viktigare enn meir alvorlege ting som dieselsteling?

1 kommentar:

  1. å eg som trodde fotball va livet... eller ikkje ;)) usj, like we care!!

    SvarSlett