torsdag 31. desember 2009

2009 - året som gjekk

Nå e 2009 på tampen, og me går snart inn i 2010. Ikkje lenge si d va år 2000 m alt d Millenium-snakke, og nå e d allerede 10 år si. Går enormt fort! 


2009-året he for meg vore et ganske spennande år. D e kanskje sånn for mange - d sista åre he stadi blitt bære. Eg he blitt kjent m mange nye, mange he eg blitt endå bære kjent m, og eg he gjort mye kjekt og opplevd masse. For meg besto d stort sett av årsoppgjer på våren, "hektisk sommar" pga lite fint vær - sommaren gjekk utruli fort øve t høst, og ein travel høst m altfor mye på plakaten.

Der e mange ting i 2009 eg ville gjort annerledes viss eg hadde fått sjangs. Men - gjort e gjort, og forhåpentlivis he eg lært t seinare..



Ein ting som eg kan skryta av i 2009, e Pizza-forsette mitt! Som eg kan sei at eg he holdt :) For ett år si bestemte eg meg for at eg sko slakka an av når d gjaldt pizza. D betydde at i stede for pizza på eget initiativ, sko eg benytta meg av alt d andra goa som finst av mat. Eg lige ikkje så godt når folk e vanskelige i matveien, så for ikkje å plaga mine venna og andre som spandere mat på meg, hadde eg som regel at viss eg blei tilbydt pizza, elle d va så å sei einaste alternativ (f.eks. at alternative va pølsa), så e pizza ok. Og eg må sei at d he fonka fint! Kanskje eg he "glømt" d ein gong i ny og ne, men ein ska jo ikkje gje opp...


Då me va i Nice lot eg ver å nekta å gå på pizzarestaurant. Sånn som dette typisk for ikkje å ver vanskelige ;) 


Ein dag i neste veka blir d heimalaga pizza. Glede meg :) 



Foreløpi he eg ingen nyttårsforsett for 2010. Men så e d jo lenge t neste år - ennå. I kveld blir d avslutning av 2009 på Odland, m heimaskåten elg og hjort t middag.

Godt nyttår, godtfolk.. :) 

3 kommentarer:

  1. Hehe, det va et festligt nyttårsforsett! Lykke te med å finna på et liga bra for 2010! Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Ja, du vett! Hehe.. syns d va greit nyttårsforsett eg!! Altfor lett å ty t d enkla. Men nå e der så mange nye pizzaer, at d e ikkje så verst likavel. He fonne et nytt for 2010! D ska eg au klara å holda! Me snakkes plutseli!!

    SvarSlett