onsdag 31. mars 2010

Sesongstart!

På bare få daga he eg komt skikkeli i gang m å få fart i kroppen. Eg skjønne forresten frykteli godt koffor arbeidsgivaren min he goe avtala m Elixia, og koffor me he blitt m i TC Trening. Nemligt fordi halva åre sitte me 10-12 tima på ein stol, og sjekke at balansen i regnskapene t kundane okka stemme. Pga snø og tilhørande graps på veiane, he d vore mest praktisk å ta beinå fatt på asfalten. Og gjett om eg ittekvert va leie av å gå i gatene på Varatun/Trones/Lura. Og så enormt mye me bila og bråk. 


Lørdag: Sesongstart i slalomtrekket på Ådneram. Her traff eg Bodil, Eilert og Camilla. Skjønne folk. Kan ikkje skryta av føret eller været der oppe, men ligavel. Allti kjekt m et par tura, og eg kan ikkje klaga!


Tirsdag: Sesongstart på sykkelen, frå Vikeså t Versland, og heim atte. Egentli va d så kjekt å sykla igjen, at eg kunne sykla om Niben heim, og gjerna ein tur rundt Berse au i same slengjen. Særligt då eg såg kor lite klokkå egentligt va. Men med så mye motevind i tillegg t lett snø/sludd, va d rett før eg stod stilt og ikkje kom meg nogen vei, så eg e glade eg tog beine veien. Med tid og senn kom eg meg heim au, og sanka poeng i TC Trening (Nei, eg trene ikkje! ((Men der e press på jobben)).


Egentli e eg i så godt humør at eg ville komt med ein vits. D som bare e så dumt e at eg ikkje komme på nogen.. noge så tragisk, atta.. :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar