torsdag 18. mars 2010

Savne sykkelen, altså!

På jobb e der ein skikkeli sykkelentusiast. Og d he ført t at fleire he hengt seg på dette merakkele. Eg he sjøl allti syns d he vore kjekt å sykla, sånn rundt fjell og sånt. Men sykkelritt?? I høst va d Scana-rittet i Ryfylkeheiane. D va egentli kos. Satse på Nordsjørittet i sommar blir i same duren. Einaste e at eg he komt på at eg kanskje snart bør begynna å varma opp litt t dette.. Men då må først snøen vekk. Og der må loft i dekke i sykkelen. Ååå så eg glede meg t snøen he forsvonne, altså! Blir gudd :)

4 kommentarer:

  1. Du e sprege! Og så Nordsjørittet då, det e tøft! Stå på. Eg sykle fra meg sjøl te sentrum, og syns det e langt nok. Men eg glede meg òg te å få luft i dekka, snø og is av veien, og susa avgårde!

    SvarSlett
  2. Ja, rekne me du stille som heiagjeng akkurat som sist! Måle mitt e å sykla t Hellvik, for mellom Egersund og Hellvik e der sånn koselie vei.

    SvarSlett
  3. Får prøva å stilla som heiagjeng, ja :) Ska du sykla på Jørpeland igjen?
    I dag kjøpte eg meg sykkelpumpe, pumpa opp dekket på sykkelen og sykla for første gang på mange måneder. Det va herligt det!

    SvarSlett
  4. Sykla på Jørpeland igjen? Ja, det hadde vore kjekt! Ikkje umogleg, for å sei det sånn! Tenkjer du å leggje til ein helgatur den helga for å heie på meg, eller? Sykkelpumpe skulle eg og hatt. Men der eg kjøpte sykkelen, sa dei at eg kunne berre koma, så kunne dei pumpe for meg. Genialt, tenkte eg. Men ikkje så genialt lenger når eg vil sykle på ein sundag, og butikken er stengd :/ Og så har eg skjønt at det er pumpe på bensinstasjonar, men den fattar eg ingenting av. Så det vert vel ein sykkelpumpe på meg òg i næraste framtid. Det eg vart mest nervøs av ein gong, var ein kollega av meg som sa at eg måtte ha med ein ekstra slange då eg skulle sykla Nordsjørittet. Halle malle, korleis skal eg eg klara å skifta dekk??? Nei, då gir eg heller opp.. Livet er hardt, seier eg!

    SvarSlett